creativity

Facebook.

Twitter.

Instagram.

Google+.

To jsou sociální sítě, na kterých je dnes velká většina internetové populace. A pokud má váš obchod či služba v dnešním online světě uspět, musíte na nich být i vy.

Profesionálně se kampaním na sociálních sítích věnuji již několik let. Za tu dobu jsem pracoval pro mnoho větších i menších firem. Pro tu vaší vytvořím podrobný plán sociální komunikace a následně vám ho pomohu nastartovat. Tím ale všechna práce teprve začíná. S kampaní je nutno neustále pracovat a analyzovat a podle výsledku ji upravovat. Pouze tím lze docílit opravdu skutečných výsledků a pouze tehdy vám sociální sítě přinesou to, co od nich očekáváte. Nové a spokojené zákazníky.

Zaujalo vás to? Napište mi!

Principy, kterými se při plánování kampaní řídím:

1) Relevantní příspěvky

Domnívám se, že na profilu obchodu s okrasnými květinami nikoho nebudou zajímat citáty o dlouhověkosti. Proto se vždy snažím vytvářet pouze příspěvky, které mají jasnou spojitost s tématikou stránky.

2) Příspěvky ve správný čas

Nestačí pouze na sociálních sítích být, musíte na nic také být v tu dobu, kdy jsou na nich vaší zákazníci. Příspěvky vždy plánuji na časy, ve kterých jsou vaši aktuální fanoušci nejvíce aktivní.

3) Vše založeno na datech a analytice

Data vládnou světem, nejenom tomu internetovému. Každou kampaň průběžně analyzuji a na výsledky ihned reaguji. 

4) Aktuální odpovědi fanouškům

Internet mě živí, online jsem víceméně i když spím. Na dotazy vašich zákazníků tedy odpovím v co nejkratším možném čase.

5) Obsahově zajímavé příspěvky

Fotky a videa dosahují na sociálních sítích největších konverzí. Proto jim vždy dávám v kampaních dostatek prostoru.